DOOH je anglická zkratka pro Digital-out-of-home media a v překladu znamená digitální venkovní reklama. Pod tímto označením se setkáte právě s digitálními reklamními nosiči umístěnými především podél komunikací a ve městech.
Časté dotazy
Jednotlivé sítě obrazovek mají každá své rozlišení. Většina indoorových obrazovek disponuje Full HD rozlišením, protože jsou v bezprostředním kontaktu s klientem.
Outdoorové reklamní obrazovky takto vysoké rozlišení nepotřebují, ale i tak je důležité, aby měly dostatečně vysoké rozlišení pro kvalitní zobrazení kampaně. Nejrozšířenější rozlišení je 960 x 360 pixelů. Přesné specifikace pro přípravu dat zašleme spolu s nabídkou nebo na vyžádání.
Standardně nabízíme 2 motivy v ceně pronájmu. V případě, že máte více motivů záleží na dohodě a rozsahu kampaně.
Všechny reklamní obrazovky jsou online připojeny ke vzdálené správě, kde garantujeme rychlost nasazení do 48 hodin. V urgentních případech lze výměnu spotu provést i rychleji.
Obrazovky jsou rozděleny do několika reklamních sítí a každá síť nabízí jiné možnosti. Podle typu sítě a zvolené frekvence zobrazení, ve které spoty běží, se na plochách střídá cca 5-18 zadavatelů. Podle rozpočtu a cílové skupiny Vám pomůžeme kampaň naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.
Na reklamních obrazovkách lze spustit několik typů prezentací. Od klasických video spotů upravených na potřebný formát přes animace podobné internetovým reklamním bannerům až po statický vizuál, jak ho známe z běžných ploch. Pokud máte klasická tisková data na bigboardový formát 9,6 x 3,6 metru, jsme schopni z nich připravit statický spot, nebo data rozhýbat pomocí efektů.
Digiboardy neboli reklamní LED obrazovky jsou nejmodernějším produktem venkovní reklamy. Tato exkluzivní média kombinují výhody cílení v rámci outdoor a indoor lokalit, online flexibility při nasazování nebo výměně reklamních sdělení a dynamiku televizních spotů. Díky rozsáhlému portfoliu a velkému množství outdoor i indoor pozic je možné realizovat plnohodnotné reklamní kampaně na těch nejkvalitnějších panelech. Na hlavních tazích, v křižovatkách a ve všech největších a nejnavštěvovanějších obchodních centrech.